اعلام تعدیل مثبت سود شرکت در گزارش سه ماهه سال جاری

این مجموعه ۳۰۰ میلیارد ریالی در دوره عملکرد سه ماهه اول سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۶ سود برآوردی خود را با رشد ۲۸ درصدی نسبت به اولین بودجه شرکت مبلغ یک هزار و ۳۵۲ ریال اعلام کرد و با تحقق سود ۳۹۴ ریالی حدود ۲۹ درصد از آن را پوشش داد.

نماد معاملاتی شرکت اتیه داده پرداز در حالی از 29 خرداد ماه سال جاری به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شده که امروز گزارش عملکرد "اپرداز" بر اساس عملکرد سه ماهه نخست همان با اعلام تعدیل مثبت 28 درصدی سود منتشر شد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، این مجموعه 300 میلیارد ریالی در دوره عملکرد سه ماهه اول سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 سود برآوردی خود را با رشد 28 درصدی نسبت به اولین بودجه شرکت مبلغ یک هزار و 352 ریال اعلام کرد و با تحقق سود 394 ریالی حدود 29 درصد از آن را پوشش داد.

بر اساس اطلاعات موجود، این شرکت افزايش درآمد عملياتي بدليل ارسال پيام کوتاه جهت بانک تجارت و شرکت خدمات انفورماتيک را از دلایل اصلی اعلام تعدیل مثبت سود در دوره مذکور برشمرد. علاوه بر آن افزايش خالص ساير درآمدهاي غير عملياتي ناشی از سپرده نمودن وجوه نقد نزد بانک ها و سود سپرده هاي بانکي را در این امر موثر دانست.

به نظر می رسد نماد معاملاتی "اپرداز"با توجه به انتشار صورت های مالی شرکت و اعلام تعدیل سود در روزهای آتی به تابلوی معاملات بورس بازگردد.

کد خبر 389164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =