صف خرید "حسیر" بی پاسخ ماند

محمد مهری مدیر عامل شرکت ریل سیر کوثر در پی افزایش تقاضا برای خرید سهام آن طی نامه شفاف سازی ارسالی روی سامانه کدال عنوان کرد که با توجه به تغییرات قیمت سهام شرکت در چند روز معاملاتی اخیر ضروری است به اطلاع اهالی بازار سرمایه برسد که تا کنون رویداد با اهمیت که منجر به تغییر سود هر سهم این شرکت شود و یا مستلزم افشا باشد اتفاق نیفتاده و کماکان اطلاعات و برنامه های توسعه ای قبلی پیش بینی شده در حال انجام و مورد تایید شرکت است.

مدیر عامل شرکت ریل سیر کوثر که سهام آن از ابتدای هفته جاری با تشکیل صف خرید چند میلیونی مواجه شده در حالی طی روز جاری نسبت به این موضوع شفاف سازی کرد و از عدم رخداد اتفاق بااهمیت در وضعیت سودآوری "حسیر" خبر داد که همچنان صف تقاضای حدود 30 میلیون سهمی در این نماد پابرجاست.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، محمد مهری مدیر عامل شرکت ریل سیر کوثر در پی افزایش تقاضا برای خرید سهام آن طی نامه شفاف سازی ارسالی روی سامانه کدال عنوان کرد که با توجه به تغییرات قیمت سهام شرکت در چند روز معاملاتی اخیر ضروری است به اطلاع اهالی بازار سرمایه برسد که تا کنون رویداد با اهمیت که منجر به تغییر سود هر سهم این شرکت شود و یا مستلزم افشا باشد اتفاق نیفتاده و کماکان اطلاعات و برنامه های توسعه ای قبلی پیش بینی شده در حال انجام و مورد تایید شرکت است.

نامه شفاف سازی مذکور در شرایطی از سوی این شرکت روی سامانه کدال منتشر شد که با بی تفاوتی و عدم واکنش سهامداران و اهالی بازار سرمایه مواجه شد و تا لحه تنظیم این گزارش صف تقاضای حدود 30 میلیونی "حسیر" بدون پاسخ باقی  مانده است.

در پایان این گزارش می افزاید، این مجموعه فعال در گروه حمل و نقل با سرمایه 471 میلیارد و 820 میلیون ریال در اولین بودجه سال مالی 96 سود 203 ریالی را پیش بینی کرده و این رقم نسبت به سال مالی 95 حدود 29 درصد افزایش یافته است.

کد خبر 389159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =