شفاف سازی "چکارن" پیرامون پروژه تملک شرکت کاغذ و کارتن الموت

شرکت کارتن ایران در خصوص پروژه تملک شرکت کاغذ و کارتن الموت که در جریان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران در تاریخ ۱۶ خرداد ماه جاری مطرح شده بود، توضیحاتی ارایه داد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، این مجموعه طی ارسال نامه ای روی سامانه کدال  در اراتباط با طرح جامع ارتقا و بروز رسانی تکنولوژی شرکت کارتن ایران از طریق تملک شرکت کاغذ و کارتن الموت و متعاقبا انتقال مجموعه فعلی به آن محل شفاف سازی کرد.

 بر اساس اطلاعات موجود، در این نامه عنوان شده که امکان سنجی و بررسی های فنی و اقتصادی پروژه مذکور در سه نوبت در هیات مدیره مطرح شده و موافقت اصولی اولیه صورت پذیرفته اما مصوبه نهایی منوط به بررسی های تکمیلی در جلسات بعدی است. همچنین بر این موضوع تاکید شده که پس از اخذ مصوبه هیات مدیره در این زمینه اجرای طرح مستلزم توافق اولیه با طرف مقابل خواهد بود که با شرایط و امکانات مورد پیشنهاد شرکت آمادگی انجام معامله را داشته باشد و پس از آن جهت تامین منبع مورد نیاز طرح همانطور که در مجمع عمومی به آن اشاره شد، باید در قالب اجرای برنامه افزایش سرمایه پیگیری شود و انجام آن نیز منوط به دریافت موافقت سهامداران است. شایان ذکر است که اجرای طرح مذکور ماهیتاً زمانبر خواهد بود و برآورد زمان دقیق تکمیل آن امکان پذیر نیست.

بر اساس این گزارش، نماد معاملاتی شرکت کارتن ایران از دهم خرداد ماه جاری تا کنون بدلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران متوقف شده و به نظر می رسد با توجه به انتشار نامه شفاف سازی آماده بازگشایی است که البته باید منتظر ماند و دید که آیا برای بازگشت "چکارن" به تابلوی معاملات بورس انتشار اطلاعات دیگری نیاز است یا خیر.

کد خبر 389025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =