معامله ای که اثر مثبتی بر NAV "وبیمه" اعمال نکرده/وضعیت نقدینگی نامساعد است

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری بیمه طی نامه شفاف سازی از فروش ۱۰ درصد از سهام زیرمجموعه آن به بیمه مرکزی خبر داد و در کنار آن به سهامداران خود خاطر نشان کرد که معامله مذکور تاثیر با اهمیتی بر NAV هر سهم "وبیمه" در پی ندارد.

به گزارش بورس آنلاین، علی لطفی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری بیمه در نامه مذکور اعلام کرده که این مجموعه 10 درصد از سهام شرکت زیر مجموعه خود یعنی توسعه عمران بیمه را به صورت یکجا و نقد به بیمه مرکزی واگذار کرده و سود حاصل از فروش آن به ازای هر سهم حدود 55 ریال پیش بینی شده است. این مقام مسئول خاطر نشان کرده که با انتقال سهام مذکور درصد سهام شرکت سرمایه گذاری بیمه در شرکت توسعه عمران بیمه به 22.67 درصد کاهش یافته و مذاکره جهت تهاتر بخش دیگری از سهام شرکت مذکور با سهام بیمه مرکزی در شرکت خدمات مهندسی مشاور ایران در جریان است که در صورت قطعیت اطلاع رسانی خواهد شد.  

بر اساس این گزارش، در نامه شفاف سازی "وبیمه" عنوان شده که واگذاری سهام زیرمجموعه شرکت تاثیری بر وضعیت سودآوری آن اعمال نخواهد کرد و وضعیت نقدینگی شرکت نابسامان است. مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری بیمه بر این موضوع تاکید کرده که رشد قیمت این مجموعه طی ماه های اخیر بر اساس شایعات بوده و از سهامداران درخواست کرده که بر اساس گمانه زنی ها تصمیم نگیرند و به صورت های  مالی شرکت و شرایط نامساعد نقدینگی آن توجه کنند.

کد خبر 388974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =