ارایه درخواست افزایش نرخ روغن به سازمان حمایت / اعمال افزایش قیمت پس از ماه رمضان

مدیر عامل شرکت صنعتی بهشهر از ارائه درخواست تولیدکنندگان در خصوص افزایش نرخ فروش روغن به انجمن صنفی صنایع روغن نباتی، اداره تنظیم بازار و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان خبر داد.

در حالی که خبرهایی از افزایش نرخ روغن خوراکی به گوش می رسد، محمود شه رضایی مدیرعامل شرکت صنعتی بهشهر ارائه درخواست افزایش نرخ روغن نباتی را تایید کرد.

شه رضایی درباره جزئیات درخواست افزایش نرخ فروش روغن نباتی گفت: این شرکت اخیراً درخواست خود را به انجمن صنفی صنایع روغن نباتی، اداره تنظیم بازار و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ارائه کرده و این موضوع در دست بررسی است.

وی درباره مقدار افزایش نرخ درخواست شده گفت: اگرچه مقدار افزایش نرخ درخواستی برای روغن نباتی­ های مختلف متفاوت می باشد، اما حداقل افزایش نرخ 15درصد بوده و برای روغن جامد نیز افزایش نرخ بیشتر درخواست شده است.

شه رضایی افزود: سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از حداقل زمان دو تا سه هفته جهت بررسی کارشناسی این درخواست خبر دادند و در صورت موافقت این سازمان، اجرایی شدن درخواست افزایش قیمت فروش را برای بعد از ماه مبارک رمضان خواهند پذیرفت.

 

کد خبر 388936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =