۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
رای دادگاه به نفع "شتران"

شرکت پالایش نفت تهران در خصوص اراضی مورد دعوی از سوی اداره اوقاف توضیح داد و اعلام کرد که رای دادگاه به نفع این مجموعه پالایشی صادر شده است. این نامه در حالی روی سامانه کدال قرار گرفت که در پی آن "شتران" و سایر هم گروهی های آن با افزایش تقاضا برای خرید سهام مواجه شدند.

به گزارش بورس آنلاین، ناصر بابایی مدیر عامل شرکت پالایش نفت تهران در نامه شفاف سازی  عنوان کرد که در سال 1391 از سوی اداره اوقاف استان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی دعوی ای مبنی بر وقفیت 305 هکتار از اراضی که اسناد مالکیت آن ها به نام این شرکت است، مطرح شد که در نهایت رای دادگاه های بدوی و تجدید نظر به نفع شرکت پالایش نفت تهران صادر شد. مدیر عامل "شتران" در این نامه شفاف سازی بهای تمام شده زمین های مذکور را در دفاتر این شرکت مبلغ 75 هزار و 686 میلیون ریال عنوان کرد.

بر اساس اطلاعات موجود، در پی انتشار نامه شفاف سازی مدیر عامل شرکت پالایش نفت تهران، سهام این مجموعه و سایر شرکت های فعال در گروه پالایشی با افزایش تقاضا برای خرید سهام مواجه شدند و در شرایطی که کلیت بازار سرمایه روند منفی را سپری می کند، اما شرکت های پالایشی در مدار مثبت معامله می شوند.

کد خبر 388891

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =