حذف نمودارهای تحلیلی از سامانه معاملات

مدیرفناوری اطلاعات سازمان بورس از حذف نمودارهای مربوط به داده های تحلیل تکنیکال در سامانه معاملات بازار سرمایه( tsetmc.com) خبر داده و اعلام کرد ؛کلیه شرکت های دارای مجوز می توانند این اطلاعات را به صورت رایگان در اختیار فعالان بازار قراردهند.

‌‌روح الله دهقان با اعلام انجام و اعمال تغییراتی در سایت بازار سرمایه که همه فعالان بازار از آن برای اطلاع از آخرین تغییرات در تقاضا، عرضه، قیمت ها و روند شاخص و... استفاده می کنند، عنوان کرد: از امروز (سوم اردیبهشت ماه) در این سایت نمودارهای مربوط به داده های تحلیل تکنیکال در صفحه نماد حذف خواهد شد.

وی سیاست های کلی سازمان بورس مبنی بر ارایه اطلاعات حرفه ای از سوی مسوولین مربوط و ایجاد بازارهای جدید برای ارایه خدمات حرفه ای تر به بازار را علت این تصمیم اعلام کرده و اظهار داشت: تمام شرکت های کارگزاری ، پردازش اطلاعات مالی ،مشاوره های سرمایه گذاری و حتی تعدادی از استارتاپ ها دارای مجوز سازمان بورس این دیتا را به صورت رایگان در اختیار فعالان بازار سرمایه قرار می دهند.

دهقان با تاکید بر اینکه هیچ گونه دیتایی از سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران حذف نشده، افزود: درج نمودارها جزو وظایف نهاد ناظر نبوده و این سرویس ها با هدف رشد و گسترش آن و تقویت بخش خصوصی در اختیار ذی نفعان مربوط قرار گرفته است.

مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس افزود: همان گونه که در نمایشگاه فاینکس 2017 هم اعلام شد، نظر سازمان این است که بازار سرمایه را برای این مدل از کسب و کارها نیز آماده کند تا شرکت های خصوصی بتوانند در این زمینه رشد کنند و دیتاهای حرفه ای تری را در اختیار مردم قرار دهند.

 

کد خبر 388779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =