۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کفش ملی جان می گیرد

مدیرعامل آتیه صبا از تهاتر ٥٠٠ میلیارد تومانی بدهی هواپیمایی آسمان از مجموعه شرکت‌های تابعه سرمایه گذاری آتیه صبا خبر داد و گفت: ناوگان این شرکت از ٨ هواپیما هم اکنون به ٢٤ شرکت افزایش یافته و به ٤٠ فروند نیز خواهد رسید.

احمد رضا نیک کار اصفهانی گفت: با برنامه‌ریزی که صورت گرفته سه محور بدهکاری سنگین ، خروج بخشی از ثروت سهامداران و زیان ده بودن زیر مجموعه‌ها مواجه بودیم، بطوری  که نزدیک به ٢٠٠ میلیارد تومان نقدینگی از آتیه صبا خارج شده بود که هم اکنون بالغ بر ١٥٠ میلیارد تومان بازگشته است.

وی از تهاتر ٥٠٠ میلیارد تومانی بدهی هواپیمایی آسمان از مجموعه شرکت‌های تابعه سرمایه گذاری آتیه صبا خبر داد و گفت: ناوگان این شرکت از ٨ هواپیما هم اکنون به ٢٤ شرکت افزایش یافته و به ٤٠ فروند نیز خواهد رسید.

نیک کار اصفهانی از احیای کفش ملی سخن گفت و افزود: با مشاوره طراحان ایتالیایی این فیل خفته در حالی به عنوان تن پوش احیا شده که در سال ٥٢ این شرکت ١١ هزار نَفَر پرسنل داشته است، برنامه ریزی برای راه اندازی ٢٠ کارخانه تولید کاغذ از آهک در ایران از جمله دیگر برنامه‌های آتیه صبا از هلدینگ‌های تابعه صندوق بازنشستگی است.

کد خبر 388574

اخبار مرتبط

  • «صبا» چه عملکردی داشت؟

    «صبا» چه عملکردی داشت؟

    شرکت سرمایه گذاری صبا تامین با نماد «صبا» یکی از عرضه‌های اولیه سال ۹۹ بود که در بازار اول فرابورس بورس عرضه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =