فرش قرمزپیوستن   شرکت‌های IT به بازار SME

پیش نیاز ورود شرکت های IT به بازارشرکت های کوچک و متوسط (SME) در پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات ،از زبان مدیرعامل فرابورس تشریح می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس آنلاین؛ رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای با اعلام این خبر افزود: بازارشرکت های متوسط و کوچک امکان خوبی است تا شرکت‌های حوزه IT که تعدادشان قابل توجه نیز هست از این بازار تامین مالی کرده و همچنین ارزش سهام خود را بالا برند.

ناصرعلی سعادت با اشاره به اینکه درصد زیادی از شرکت های بزرگ دنیا  با گردش مالی میلیارددلاری ریشه در بورس دارنداظهارداشت : در این همایش که مدل جدیدی از کسب و کار مبتنی بر مدیریت ریسک ارائه خواهد شد تمامی شرکت‌های IT درجریان پیوستن به بازار SME قرار می‌گیرند تا از این بازار متنفع شوندچرا که تنها راه ارزش پیدا کردن سرمایه به بورس ختم می شود.

  به گفته وی در این همایش توافق نامه ای میان فرابورس و سازمان نظام صنفی رایانه ای امضاء می شود که براساس آن نمایندگانی از بخش خصوصی صنعت IT در کمیته پذیرش برای کمک به شرکت‌های این حوزه حاضر خواهند شد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای با تاکید براینکه شرایط پذیرش در تابلوبازار SME بسیارآسان تراز بورس است آن را فرصت مغتنمی برای شرکت‌ها عنوان کرده و از پیوستن چند شرکت IT تا پایان سال به این بازارخبرداد.

کد خبر 388538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =