فردا مزایده ۴۰ جایگاه سوخت  برگزار می شود

به گفته مشاور مدیرعامل سازمان خصوصی سازی، دومین مرحله مزایده جایگاه های سوخت به تعداد ۴۰ جایگاه با ارزش پایه ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال دوشنبه۲۲ آذربرگزار می شود.

سیدجعفر سبحانی، با اشاره به تجربه موفق برگزاری مزایده حدود 100 جایگاه سوخت در 15 شهریورماه گذشته، گفت: مراجعه های مکرر متقاضیان برای حضور در مزایده و پُر کردن برگه ها و اسناد متناظر، می تواند حاکی از برگزاری مزایده ای پر رونق و موفق باشد.پایان ساعت اداری امروز21 آذرآخرین مهلت برای حضور در این مزایده است انتظار می رود متقاضیان در مهلت مقرر به محل سازمان خصوصی سازی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: 40 جایگاه سوخت از 15 استان فردا به مزایده گذاشته می شود که استان های مرکزی با هفت، آذربایجان غربی با 6، فارس با چهار وتهران با پنج جایگاه بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده اند.

مشاور مدیرعامل سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: مجموع ارزش ریالی پایه این جایگاه ها 2 هزار و 700 میلیارد ریال است که حصه نقدی آنها 30 درصد بوده و مابقی ارزش آنها در دو تا چهار سال تقسیط می شود. حصه نقدی مبلغی است که برندگان مزایده باید در ابتدا و پیش از انعقاد قرارداد پرداخت کنند.

سبحانی دلیل استقبال از مزایده جایگاه های سوخت را قیمت به نسبت پایین آنها (متوسط 50 تا 60 میلیارد ریال)، چگونگی پرداخت اقساط و وجود دائمی مشتری برای سوخت عنوان کرد.

به گفته این مقام مسوول، از آنجایی که جایگاه داران می توانند در کنار این فعالیت، مجوز ساخت کارواش، مکانیکی و ... دریافت کنند، همواره چنین مزایده هایی از جذابیت بالایی برای بخش خصوصی واقعی برخوردار است.

کد خبر 388478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =