هلدینگ غدیربا همکاری رسانه ملی به کمک گسترش فرهنگ سرمایه گذاری می آید

دور جدید همکاری های رسانه ملی با شرکت سرمایه گذاری غدیر با هدف تبیین سیاست های اقتصادی مقاومتی آغاز شد.

در دیدارغلامرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری‌غدیر با رئیس شورای اقتصاد رسانه ملی ، دو طرف درباره راهکارهای همکاری های مشترک و همچنین توسعه مناسبات فرهنگی در حوزه اقتصاد بحث و تبادل نظر کردند.

در این نشست، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر اظهار داشت : شرکت سرمایه گذاری غدیر به عنوان بزرگترین هلدینگ چند رشته ای کشور با سیاست نقش آفرینی و مشارکت در برنامه های توسعه ای کشور و تاثیرگذار در بازار سرمایه ، با توانمندی سرمایه گذاری در بخش های مختلف و اثرگذار کشور فعال است.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی غدیر در حوزه فرهنگی به فعالیت های زیربنایی غدیر در حوزه های نفت ، گاز و پتروشیمی ، برق و انرژی، صنایع معدنی، سیمان و ساختمان، مالی و IT-ICT گفت: این مجموعه با بیش از 130 شرکت زیرمجموعه ، به عنوان بزرگترین هلدینگ چند رشته ای فعال در بازار سرمایه در ایران محسوب می شود.

سلیمانی با تاکید بر اینکه امروزه ارتباطات مهم ترین عامل توسعه محسوب می شود، تصریح کرد : رسانه ملی پتانسیل بسیار زیاد و جایگاه ارزشمندی در جهت ایجاد فرهنگ صحیح اقتصادی در بین مردم دارد و می تواند با استراتژی مناسب به تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین پیگیری منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در این حوزه بپردازد.

وی افزود : در صورت تحقق این مهم می توان سبک زندگی آمیخته با فرهنگ غرب را از جان مردم زدود و به گام های استوارتری در جهت تحکیم سبک زندگی ایرانی - اسلامی برداشت.

مدیرعامل غدیر درباره فعالیت های غدیر در زمان قبل و بعد از برجام، یاد آورشد: غدیر در دوران سخت قبل از برجام پروژه های متعددی را اجرایی کرده و صادرات محصولات شرکت های زیر مجموعه آن در خور توجه بوده است؛ که رسانه ملی می تواند با اطلاع رسانی این فعالیت های مهم در آن مقطع زمانی به افزایش روحیه خودباوری ملی در بین آحاد جامعه کمک کند.

به گفته وی؛ در کنار 8 میلیون نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی به عنوان سهامدار حقوقی این مجموعه، 82 هزار سهامدار حقیقی در بورس نیزغدیر را در اجرای پروژه های ملی خود در صنایع ذکر شده در کشور یاری می رسانند؛ همه این سهامداران به عنوان سرمایه های گروه بزرگ غدیر بشمار می روند که می شود با برنامه ریزی مناسب و توزیع عادلانه اطلاعات اقتصادی که بخش عظیمی از آن از طریق رسانه ملی میسر است به شفافیت و تصمیم سازی هر چه سالم تر سهامداران کمک کرد.

کد خبر 388375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =