تجریشی       مدیر عامل "وصنعت" شد

مدیر عامل و عضو هیات مدیر ه سرمایه گذاری صنعت و معدن روز گذشته پس از حدود ۳۲ ماه تغییر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری آن بورس ؛ امیر تقی خان تجریشی به جای احمد بارول که از دی ماه 92  مدیر عامل و عضو هیات مدیره این شرکت 540 میلیارد تومانی بود، انتخاب شد.
 تقی خان تجریشی پیش از این به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی فعالیت می کرد که در زمان مدیر عاملی نخستین صندوق قابل معامله در بورس ( ETF)، اولین صندوق سرمایه گذاری جسورانه( VC Fund)، اولین صندوق پروژه در بازار سرمایه ایران را  راه اندازی و 7 صندوق سرمایه‌گذاری مشترک نیز تاسیس کرد . وی در دوره مدیر عاملی خود برای عملکرد سال ۹۴ از سوی رياست سازمان بورس دو تقديرنامه به پاس فعالیت اش دریافت کرده است.
تقی خان تجریشی که سابقه همکاری با دیلویت اتریش و شرکت مشاوره مدیریت رولند برگر آلمان و مشاور امور بین الملل منطقه آزاد کیش را در کارنامه خود دارد‌ در حال حاضر کاندید گواهینامه بین المللی CFA Level II است.
مدیر عامل جدید سرمایه گذاری صنعت و معدن که دانش آموخته  مهندسی صنایع و MBA از دانشگاه صنعتی شریف است  مدرک کارشناسی ارشد فاینانس از دانشگاه لندن با بورسیه کامل بانک HSBC و دانشگاه لندن  را نیز دارد.  وی هم اکنون دانشجوی دکترای مدیریت مالی دانشگاه علامه است.

کد خبر 388229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =