اوراق مرابحه فولاد مبارکه به مبارکی پذیره نویسی شد

معاون عملیات و نظارت شرکت فرابورس با اعلام تقاضای چشمگیر و ۱.۵ هزار میلیارد تومانی برای خرید اوراق ۱۰۰ میلیارد تومانی مرابحه فولادمبارکه از اتمام پذیره نویسی این با سود ۲۰ درصدی خبر داد.

بهنام محسنی با اشاره به اینکه پذیره نویسی 100 میلیارد تومانی اوراق مرابحه فولاد مبارکه از امروز برای دو روز شروع شده بود، اظهار داشت: پذیره‌نویسی این اوراق با استقبال قابل توجه سرمایه‌گذاران مواجه شد. به نحوی که 1.5 هزار میلیارد تومان تقاضای خرید معادل 15 برابر میزان عرضه شده در سامانه به ثبت رسید.

وی ادامه داد: در این پذیره نویسی حداکثر اوراق قابل خرید برای هر صندوق سرمایه‌گذاری 50 هزار ورقه و برای سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی 20 هزار ورقه بود.به گفته محسنی  اوراق "فولاد97" با نرخ سود 20 درصدی و پرداخت هر 3 ماه و با سر رسید دو ساله بوده و بازارگردان آن متعهد به معامله روزانه حداقل 50 هزار ورقه در دامنه مظنه یک درصدی است.در راستای این عرضه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از درج نماد اوراق مرابحه فولاد مبارکه در سامانه پس از معاملات خبر داد.هدف از این تأمین مالی هم تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه مشتمل بر خرید سنگ آهن ریز دانه از شرکت معدنی و صنعتی چادرملو است.

 

کد خبر 388169

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =