مدیران ارشد بورسی ازپیشکسوتان بازار سرمایه تجلیل کردند

امروز در حاشیه نهمین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه مراسم تجلیل از پیشکسوتان بازار سرمایه برگزار شد.

درآئین این گرامیداشت که رییس سازمان بورس و اوراق بهادار،مقامات ارشد بورسی و جمعی از پیشکسوتان حضورداشتندو شرکت کنندگان به تشریح شرایط بورس از سال های پیش تاکنون پرداختند.

محمد فطانت در سخنرانی خود با اشاره به روحیه جوانگرایی در بازار سرمایه‌ گفت: بازار سرمایه ایران تنها سازمانی است که میدان حضور جوانان است،گواه این گفته نیز حضور طیب نیا وزیر اقتصا بر راس این کارگروه اقتصادی است.اما با وجود جوانگرایی در این سازمان حضور پیشکسوتان همواره پررنگ بوده و استفاده از تجارب این افراد به عنوان راهگشای مسیر بورس بسیار مفید بوده است.

رییس سازمان بورس با اشاره به رشد نظام اقتصادی با اهرم نظام مالی بیاناظهارداشت: اگر بازار مالی به درستی هدایت شود می تواند موجب توسعه تمام بخش های اقتصادی شود.

وی افزود: این هم اندیشی پیام های بسیاری دارد که از آن جمله می توان گفت هیچ فردی از این بازار بازنشسته نمی شود. تجربه نشان داده هر فردی که از این بازار خارج شده به صورت های مختلف چه به صورت مشاوره و چه قلم زدن همچنان حضور داشته است. اگر این بازار از تمام بازارهای منطقه قدمت بیشتری دارد مدیون حضور پیشکسوتان است که سنگ بنای این بازار را گذاشته اند.

کد خبر 388149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =