عرضه ١٢٠ كيلوگرم شمش طلا در تالار نقره ای

در حالی امروز چهارشنبه ۲۴ تیر ماه افزون بر ۲۳۹ هزار تن انواع کالا در بازارهای فیزیکی و فرعی بورس کالای ایران عرضه می شود که در صورت تقاضا بیش از ۷۸ هزار تن دیگر بر این میزان، افزوده خواهد شد.

امروز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی و در بخش صادراتی ۱۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی معادن گل گهر ۲ و ۴ بر روی تابلوی عرضه می رود. در تالار داخلی نیز علاوه بر عرضه ۱۲۰ کیلوگرم شمش طلای معدن موته ، یک هزار تن شمش هزار پوندی ۹۹.۷ شرکت هرمزآل با افزایش عرضه یکهزار تن به همراه ۱۵۰۰ تن انواع شمش آلیاژ و بیلت آلومینیومی شرکت ایرالکو عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در این روز در بخش صادراتی شاهد عرضه ۱۰۰ تن عایق رطوبتی BOFشرکت پاسارگاد عایق پارس و ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن انواع قیر شرکت های پالایش و شمالغرب آرکا، جلیس، توسعه تجارت طلای سیاه و فومن شیمی گستراست که در صورت تقاضا ۲۲ هزار و ۵۵۰ تن دیگر بر این مقدار افزوده می شود. در این تالار همچنین بالغ بر ۸۳ هزار تن انواع مواد شیمایی ، قیر و گاز آرگون بر روی تابلوی عرضه می رود.

گفتنی است، کارگزاران بورس کالای ایران در روز چهارشنبه و در تالار محصولات کشاورزی در صورت تقاضا بیش از ۷۲ هزار تن انواع ذرت، گندم دوروم و شکر سفید داخلی را به همراه انواع برنج وارداتی از کشورهای آرژانتین، اوروگوئه ، هند و تایلند عرضه می کنند.

بر اساس این گزارش،  تالار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۸ هزار و ۲۰۰ عدد بشکه و ۶۹۵ تن ضایعات فلزی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران است.

 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران

کد خبر 388016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =