سلطانی نژاد مدیر عامل جدید بورس کالای ایران 

در اولین جلسه هیات مدیره بورس کالای ایران، ۴ عضو قدیمی و ۳ عضوجدید پس از بررسی های صورت گرفته حامد سلطانی نژاد را به عنوان سومین مدیر عامل بورس کالا انتخاب کردند.

منصور یزدی زاده، رییس هیات مدیره بورس کالای ایران درباره این جلسه گفت: مطابق قانون تجارت بعد از برگزاری مجمع و انتخاب اعضای هیات مدیره، موضوع انتخاب مدیرعامل اولین اقدام هیات مدیره است.

وی در ادامه افزود: اعضای هیات مدیره با توجه به سه معیار دانش، مهارت، توانایی شروع به رایزنی برای انتخاب مدیر عامل کردند که در کنار دکتر پناهیان، 6 گزینه مطرح و با آنها برای قبول این مسولیت صحبت شد که تعدادی از آنها با وجود تمایل هیات مدیره، شخصاً حاضر به قبول این مسوولیت نشدند و در نهایت دکتر پناهیان و دکتر سلطانی نژاد به عنوان دو گزینه نهایی هیات مدیره انتخاب شدند.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش دکتر پناهیان طی 4 سال سکانداری بورس کالا درباره دلایل انتخاب سلطانی نژاد به عنوان جایگزین مدیرعامل سابق گفت: علاوه بر داشتن شاخصه های اصلی و عمومی - دانش، توانایی و مهارت-، برخورداری از ویژگی های فردی چون سوابق خوب در بازار سرمایه، برنامه مدون در عین جوان بودن ایشان هیات مدیره را برای انتخاب ایشان به طور کامل قانع کرد.

 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران

کد خبر 388015

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =