بیست و پنجمین دوره آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه

برابر اعلام اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای، ثبت نام بیست و پنجمین دوره آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه که از بامداد ۱۳ تیرماه آغاز شده تا بیستم تیرماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان مهلت ۶ روزه ای برای ثبت نام دارند.

رییس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای در خصوص شرایط شرکت در این آزمون‌ها اعلام کرد: فارغ‌التحصیلان رشته‌های دانشگاهی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هم چنین افرادی که حداکثر تا پایان اسفندماه سال جاری فارغ‌التحصیل می‌شوند، می‌توانند در این دوره از آزمون‌ها شرکت کنند. بدیهی است در صورتی که فردی بدون داشتن شرایط فوق اقدام به ثبت نام و شرکت در آزمون کند، پاسخ‌نامه وی تصحیح نخواهد شد.

حیدر فروغ نژاد با اعلام اینکه این دوره از آزمون‌ها به طور هم زمان در روز جمعه ششم شهریورماه سال جاری، در تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، یزد و ساری برگزار خواهد شد، تأکید کرد: با توجه به اینکه آزمون اصول بازار سرمایه، پیش نیاز آزمون تحلیل‌گری بازار سرمایه است، متقاضیان در صورت نداشتن مدرک اصول بازار سرمایه، به هیچ عنوان در آزمون تحلیل‌گری بازار سرمایه ثبت نام نکنند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره، فقط آزمون‌های اصول بازار سرمایه، تحلیل‌گری بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه به صورت قلم و کاغذی برگزار می شود.

داوطلبین برای آشنایی با سرفصل آزمون‌ها و شرایط شرکت در آزمون به سایت اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای به آدرسhttp://reg.seo.ir مراجعه کنند.

 

منبع: پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه -سنا-

کد خبر 387985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =