تقاضای خرید ۴ بلوک یک درصدی و بلوک مدیریتی "مبین"

یک مقام مسئول از ارایه تقاضای خرید ۴ بلوک یک درصدی پتروشیمی مبین و خرید بلوک مدیریتی این شرکت خبر داد.

یک مقام مسئول در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، در رابطه با عرضه سهام پتروشیمی مبین اظهار داشت: از سه شنبه 8 اردیبهشت تا دیروز حدود 8 درصد از سهام این شرکت عرضه شده و 1.9 درصد دیگر باقی مانده که فعلا" برنامه ایی برای عرضه آن نیست.

وی ادامه داد: در این میان چند حقوقی ، متقاضی خرید 4 بلوک یک درصدی " مبین" شده اند. از سوی دیگر چند ارگان بزرگ و فعال در صنعت پتروشیمی منطقه عسلویه، خواهان خرید بلوک مدیریتی و حضور در هیات مدیره پتروشیمی مبین شده اند. رایزنی ها ادامه دارد ولی تاکنون به مذاکره قطعی منتهی نشده است. این درحالی است که طبق مصوبه هیات مدیره ، فروش بلوکی سهام این شرکت نباید کمتر از 500 تومان باشد.

وی در رابطه با احتمال فشار فروش این شرکت در روز جاری هم گفت: سهامداران عمده این موضوع را پیش بینی کرده و برنامه هایی حمایتی را مدنظر دارد.

این مقام مسئول در واکنش به این نکته که شایعه افزایش 10 درصدی نرخ خدمات سرویس های جانبی تا چه حد صحت دارد؟ توضیح داد: تا به امروز که چنین مسئله ایی مطرح نشده و در صورت وجود چنین برنامه ایی بایدتوسط کارگروهیی تعیین شود. اما پیش بینی سود هر سهم این شرکت 100 درصد محقق شده است.

کد خبر 387465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =