رویداد کیش اینوکس یک رویداد محتوا محور است

رویداد کیش اینوکس توسط بخش خصوصی و همسو با اقدامات دولت در گسترش تعاملات اقتصادی بین‌المللی و داخلی و سیاست‌های ابلاغی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در زمینه جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و داخلی برگزار می‌شود

رویداد کیش اینوکس توسط بخش خصوصی و همسو با اقدامات دولت در گسترش تعاملات اقتصادی بین‌المللی و داخلی و سیاست‌های ابلاغی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در زمینه جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و داخلی برگزار می‌شود و دستاوردهای قابل توجهی را به همراه داشته که قطعا می‌تواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور ایفا کند. نظرات آریا حمیدیان، مدیرعامل شرکت بهاران تدبیر کیش و مدیر برگزاری رویداد کیش اینوکس ۲۰۱۹ را با هم می‌خوانیم.

 نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۹ چه اهدافی را دنبال می‌کند؟
با اینکه سال سختی به لحاظ شرایط اقتصادی داشتیم اما با توجه به مثمر ثمر بودن نمایشگاه و تجربیات خوب گذشته امسال٢٧٠ شرکت داخلی در این رویداد حضور دارند و ٣٦ نشست داخلی و بین‌المللی نیز برگزار می‌شود. این گردهمایی بزرگ با محورهای نقش بازار سرمایه در رونق تولید، هدایت نقدینگی‌های سرگردان به سمت تولید، معرفی ابزارها و روش‌های نوین تامین مالی، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در حوزه‌های استراتژیک، گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه، همجوار و کشورهای دوست، توسعه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در مناطق آزاد، جذب سرمایه‌گذاری خارجی در ابعاد منطقه ای و جهانی و نقش صنعت بیمه در توسعه اقتصادی کشور برگزار می‌شود.
 هدف شما از برگزاری نمایشگاه‌های کیش اینوکس چیست؟
در کشور سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلفی وجود دارند که به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند که کیش اینوکس یک فرصتی است برای اینکه دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی بتوانند با هم هماهنگ شوند. در کیش اینوکس بخش خصوصی، دولتی و بین‌المللی را در کنار همدیگر قرار داده ایم تا از نزدیک مشکلات، دغدغه‌ها، چالش‌ها و فرصت‌ها را با همدیگر در فضای آرام کیش مبادله کنند تا به دستاوردهای خوبی برسند. از طرف دیگر از تجربه برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس در سال‌های گذشته و با نظرسنجی‌هایی که از مشارکت کنندگان انجام داده‌ایم این نتیجه به دست آمد که در این کار موفق عمل کرده‌ایم.
 نمایشگاه کیش اینوکس چه تفاوتی با نمایشگاه‌های دیگر دارد؟
رویداد کیش اینوکس یک رویداد محتوا محور است و براساس چالش‌ها و فرصت‌های اقتصادی و با خط‌مشی‌ای که ابتدای سال مشخص می‌شود، بر همان مبنا برنامه‌های کیش اینوکس هم تعریف می‌شود. با توجه به بازخورد خوب این نمایشگاه هرسال بازیگران کیش اینوکس که برای برگزاری این نمایشگاه که بخش دولتی و خصوصی هستند ما را  حمایت و در کیش اینوکس مشارکت می‌کنند. قطعا هماهنگی‌هایی که بین شرکت کنندگان و برگزارکنندگان وجود دارد باعث دستاوردهای بهتر این نمایشگاه شده است.:رویداد کیش اینوکس توسط بخش خصوصی و همسو با اقدامات دولت در گسترش تعاملات اقتصادی بین‌المللی و داخلی و سیاست‌های ابلاغی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در زمینه جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و داخلی برگزار می‌شود و دستاوردهای قابل توجهی را به همراه داشته که قطعا می‌تواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور ایفا کند. نظرات آریا حمیدیان، مدیرعامل شرکت بهاران تدبیر کیش و مدیر برگزاری رویداد کیش اینوکس ۲۰۱۹ را با هم می‌خوانیم.
 

  • شماره۳۳۰ هفته نامه اطلاعات بورس-صفحه۵
کد خبر 410184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =