سرمایه گذاران دارایی‌های ثابتشان را به بازار وارد نکنند

سرمایه گذاران بازار سرمایه، فقط پس انداز خود را وارد این بازار کنند و دارایی‌های ثابت و روزمره خود را به عنوان سرمایه گذاری وارد بورس نکنند و از مشاوره افراد مورد اعتماد استفاده کنند

به گزارش صدای بورس  به نقل از مهر  علی صحرایی مدیرعامل شرکت بورس تهران با تاکید بر این نکته که سرمایه گذاران جدید بازار سرمایه، به هیچ وجه دنبال روی شایعات و اخبار فضای مجازی نباشند و براساس آن تصمیم نگیرند. گفت: سرمایه گذاران بازار سرمایه، فقط پس انداز خود را وارد این بازار کنند و دارایی‌های ثابت و روزمره خود را به عنوان سرمایه گذاری وارد بورس نکنند و از مشاوره افراد مورد اعتماد استفاده کنند.

وی افزود: توصیه می‌کنم سرمایه گذاران جدید به هیچ وجه دنبال روی شایعات و اخبار فضای مجازی نباشند و براساس آن تصمیم نگیرند در صورتی که مشاور خوبی را نمی‌شناسند از شرکت‌های مشاوره که شناسنامه دار و مورد تایید سازمان هستند کمک بگیرند.

وی اظهار داشت: بازار سرمایه امسال وضع خوبی داشته و خوشحالیم که تعداد زیادی از سرمایه گذاران سود خوبی نصیبشان شده است.

صحرایی با اشاره به ویژگی‌های بازار سرمایه گفت: در این بازار منابع مالی که وارد می‌شود تورم زا نیست و به اقتصاد ملی کمک می‌کند درحالیکه سایر بازارهای موازی با بورس مانند مسکن، طلا و ارز آثار مخربی بر اقتصاد کشور دارند و تورم زا هستند.

کد خبر 409685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =