اعتماد دوجانبه مدیران و سهامداران، سرمایه بیمه معلم

واحد رسانه روابط عمومی بیمه معلم گزارش می دهد:

آنچه گذشت »»» تازه واردترین شرکت بیمه ای بازار سرمایه برای نخستین بار میزبان سرمایه گذاران خرد در مجمع عمومی عادی سالیانه خود بود. مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه معلم در حالی برای نخستین بار پس از عرضه سهام شرکت در بازار سرمایه، در پایان تیر ماه برگزار شد که سهامداران به تقسیم سود 10 درصدی موافقت کردند.
موضوعی که نشان می دهد سهامداران با تمام قوا به مدیریت شرکت اعتماد داشته و به چشم انداز بیمه معلم در سال های آینده بسیار امیدوارند.
و اما... بررسی عملکرد شرکت بیمه معلم در 5 ماهه نخست سال 98 نشان می دهد این اعتماد چندان بیهوده نبوده است.
بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی شرکت در سامانه کدال بورس، بیمه معلم در 5 ماهه نخست سال 98 مبلغ 9،670 میلیارد ریال از مشتریان حق بیمه دریافت کرده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد حدود 60 درصدی همراه بوده است.

تحلیل ها نشان می دهد جمع سود خالص شرکت در سه ماهه نخست سال جاری رقمی معادل 167 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد حدود 14 درصدی همراه شده است. گفتنی  است که هزینه های عمومی و اداری بیمه معلم در سه ماهه نخست سال 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن تنها حدود 6 درصد رشد داشته که با توجه به افزایش چشمگیر سطح قیمت ها و میزان افزایش حقوق پرسنل، نشان از مدیریت هزینه ها در این بخش دارد.

کد خبر 409515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =